Оплата. Доставка. Сервіс

Магазин офісних меблів "Амарант" приділяє велику увагу якісному обслуговуванню клієнтів на усіх етапах співпраці. Ми забезпечимо максимально комфортне і швидке устаткування офісних приміщень меблями.

ОПЛАТA

Оплата замовлення здійснюється на розрахунковий рахунок (платник ПДВ) згідно виставленого рахунка-фактури.

ДОСТАВКА

Доставка корпусних офісних меблів відбувається наступними способами:

  • доставка Постачальником по м. Київ - 990 грн при замовленні до 30 000 грн, понад 30 000 грн - БЕЗКОШТОВНО;
  • доставка Постачальником замовлення в інші регіони обговорюється індивідуально;
  • службами доставки (Делівері, Нова Пошта) - оплачує Покупець за тарифами перевізника;
  • самовивіз зі складу у Києві.

Доставка стільців, крісел та диванів розраховується індивідуально в кожному окремому випадку.

МОНТАЖ

Складання меблів в м. Житомир - БЕЗКОШТОВНО, в м. Києві  4 % від суми замовлення при замовленні до 30 000 грн, понад 30 000 грн - обговорюється окремо.

ГАРАНТІЯ