☎ (050) 463-09-09, (098) 155-42-68
Каталог офісних меблів
- Кабінети керівника (78)
- Меблі для персоналу (11)
- Конференційні столи (31)
- Меблі для приймальні (24)
- Офісні столи і тумби (80)
- Офісні шафи (46)
- Офісні дивани (20)
- Конференційні крісла (20)
- Крісла для керівника (31)
- Офісні крісла і стільці (20)
- Офісні меблі на складі (78)
- Меблі для офісу ЛОФТ (29)
- Настінні 3D карти (4)
Оплата. Доставка. Сервіс
Магазин офісних меблів "Амарант" приділяє велику увагу якісному обслуговуванню клієнтів на усіх етапах співпраці. Ми забезпечимо максимально комфортне і швидке устаткування офісних приміщень меблями.
ОПЛАТA
Оплата замовлення здійснюється на розрахунковий рахунок (платник ПДВ) згідно виставленого рахунка-фактури.ДОСТАВКА
Доставка офісних меблів відбувається наступними способами:
- доставка Постачальником в м. Житомир БЕЗКОШТОВНО, м. Київ - 700 грн при замовленні до 20 000 грн, понад 20 000 грн - БЕЗКОШТОВНО;
- доставка Постачальником замовлення в інші регіони обговорюється індивідуально;
- службами доставки (Делівері, Нова Пошта) - оплачує Покупець за тарифами перевізника;
- самовивіз зі складу у Житомирі, Києві.
МОНТАЖ
Складання меблів в м. Житомир - БЕЗКОШТОВНО, в м. Києві 4 % від суми замовлення при замовленні до 20 000 грн, понад 20 000 грн - обговорюється окремо.
ГАРАНТІЯ
- на корпусні меблі для офісу та кабінети - 18 місяців;
- на стільці та крісла - 12 місяців.