Оплата. Доставка. Сервіс

Магазин офісних меблів "Амарант" приділяє велику увагу якісному обслуговуванню клієнтів на усіх етапах співпраці. Ми забезпечимо максимально комфортне і швидке устаткування офісних приміщень меблями.

ОПЛАТA

Оплата замовлення здійснюється на розрахунковий рахунок (платник ПДВ) згідно виставленого рахунка-фактури.

ДОСТАВКА

Доставка меблів відбувається наступними способами:

  • доставка Постачальником в м. Житомир БЕЗКОШТОВНО, м. Київ - 600 грн при замовленні до 20 000 грн, понад 20 000 грн - БЕЗКОШТОВНО;
  • доставка Постачальником замовлення в інші регіони обговорюється індивідуально;
  • службами доставки (Делівері, Нова Пошта) - оплачує Покупець за тарифами перевізника;
  • самовивіз зі складу у Житомирі, Києві.

МОНТАЖ

Складання меблів в м. Житомир - БЕЗКОШТОВНО, в м. Києві  4 % від суми замовлення при замовленні до 15 000 грн, понад 15 000 грн - обговорюється окремо.

ГАРАНТІЯ

  • на корпусні меблі для офісу та кабінети - 18 місяців;
  • на стільці та крісла - 12 місяців.