☎ (050) 463-09-09, (096) 194-20-21, (098) 155-42-68
Каталог офісних меблів
- Кабінети керівника (95)
- Меблі для персоналу (11)
- Конференційні столи (42)
- Меблі для приймальні (25)
- Офісні столи і тумби (97)
- Офісні шафи (56)
- Офісні дивани (23)
- Конференційні крісла (27)
- Крісла для керівника (43)
- Офісні крісла і стільці (22)
- Офісні меблі на складі (84)
- Меблі для офісу ЛОФТ (42)
- Домашній офіс, кабінет (17)
Оплата. Доставка. Сервіс
Магазин офісних меблів "Амарант" приділяє велику увагу якісному обслуговуванню клієнтів на усіх етапах співпраці. Ми забезпечимо максимально комфортне і швидке устаткування офісних приміщень меблями.
ОПЛАТA
Оплата замовлення здійснюється на розрахунковий рахунок (платник ПДВ) згідно виставленого рахунка-фактури.ДОСТАВКА
Доставка корпусних офісних меблів відбувається наступними способами:
- доставка Постачальником по м. Київ - 990 грн при замовленні до 30 000 грн, понад 30 000 грн - БЕЗКОШТОВНО;
- доставка Постачальником замовлення в інші регіони обговорюється індивідуально;
- службами доставки (Делівері, Нова Пошта) - оплачує Покупець за тарифами перевізника;
- самовивіз зі складу у Києві.
Доставка стільців, крісел та диванів розраховується індивідуально в кожному окремому випадку.
МОНТАЖ
Складання меблів в м. Житомир - БЕЗКОШТОВНО, в м. Києві 4 % від суми замовлення при замовленні до 30 000 грн, понад 30 000 грн - обговорюється окремо.
ГАРАНТІЯ
- на корпусні меблі для офісу та кабінети - 18 місяців;
- на стільці та крісла - 12 місяців,
- на м'які офісні меблі - 12 місяців.